יינתנו פיצויים מוקדמים על נזקים עקיפים בגין חודש יולי

    שלמה בן יוסף | צילום: אילוסטרציה, תצפית No Comments on יינתנו פיצויים מוקדמים על נזקים עקיפים בגין חודש יולי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר, מיקי לוי, מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן, יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ויו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים, צביקה אורן החליטו לפני זמן קצר על הקמת צוותי עבודה שידונו בסוגיית הפיצויים העקיפים לתושבי הדרום הגרים בטווח של 0-40 ק"מ. מטרת הצדדים היא להגיע לסיכום מהיר ולהעניק וודאות לתושבי הדרום ולעסקים.

    בפגישה סוכם כי בשלב זה יינתנו פיצויים בגין חודש יולי לתושבי הדרום בעקבות מבצע "צוק איתן", על פי מתווה הפיצויים העקיפים שניתנו בעקבות מבצע "עמוד ענן". במידה והמבצע יימשך, ייפגשו הצדדים על מנת להמשיך ולהסדיר את נושא הפיצויים העקיפים, גם ביחס לחודש אוגוסט.

    בהתאם לסיכום בין שר האוצר, יאיר לפיד ליו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן יינתן פיצוי לעובדים לפי פרמטרים שייקבעו, בהם עובדים ברשויות מקומיות שלא פתחו את מוסדות החינוך והקייטנות. כמו כן, תוסדר סוגיית עובדים עם מוגבלויות שנמנע מהם להגיע למקום עבודתם.

    בישיבה השתתפו גם החשבת הכללית, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, הממונה על התקציבים, אמיר לוי, מנהל רשות המסים, משה אשר, מנכ"ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק, ראש אגף שוק ההון ופנסיה בהסתדרות, זאב חושן ומנכ"לית אג"ם בהסתדרות, עינב קבאלה.



    0 תגובות